En napadalec je veliko, trije so malo

03. junij 2010

Matjaž Kek se je včeraj (2.6.2010) odločil, kateri trije nogometaši ne gredo v Južnoafriško republiko. Z uspehi, ki jih dosega slovenska nogometna reprezentanca, si je pridobil potrebno zaupanje, zato verjamem, da se je odločil pravilno.

Pa vendar je izbor mogoče manjše presenečenje. Selektor je namreč pred časom za medije namigoval na to, da ima najslajše skrbi pri napadalcih (da imamo toliko dobrih, da ne ve koga bi izločil). Po prebranih pogovorih z Matjažem sem imel vtis, da imamo najboljšo napadalno ekipo na svetu. Da se ne bomo ukvarjali s tem, da ne smemo prejeti gola. Prejet gol ali dva sploh ne bo problem, ker jih bomo mi vedno sposobni zabiti vsaj pet ali šest.


Pod vtisom tega silnega napadalstva sem v Beogradu doživel šok. Navsezgodaj sem pri zajtrku prebiral lokalni časopis, iz katerega mi je padel letak. Na letaku pa predstavitev slovenske nogometne reprezentance. Ne angleške, brazilske, ... tisti dan je bila na vrsti Slovenija. Splošna predstavitev, nič novega, ... dokler ne vidim alineje: "nema drugog napadača" (slovenska reprezentanca nima drugega napadalca). Ups, to se pa ne sklada ravno z izjavami našega selektorja. Očitno imamo samo Novakoviča.


In kdo ima prav? Matjaž Kek ali srbski dnevnik? O tem bomo lahko sodili čez dober mesec - po končanem SP. Trenutno bi bilo  idealno, da nas nasprotniki vidijo kot reprezentanco z enim samim napadalcem, v resnici jih imamo pa vsaj 5-6. V tem primeru bi nam napačna ocena drugih ustrezala.

Velja pa, da Matjažu kljub ponavljanju namigovanj o moči in raznovrstnosti slovenskega napada, ni uspelo prepričati zunanjih opazovalcev. Oni so si ustvarili svojo sliko in slovenska reprezentanca v Srbiji velja kot reprezentanca z enim samim napadalcem.

V primeru nogometa to mogoče ne bo odločilnega pomena (mogoče bo celo koristilo). Pri podobi podjetja pa je to nadvse pomembno. Vsako podjetje si želi pri kupcih in ostalih javnostih zgraditi neke asociacije, vtis, ... ki so zanj značilne. Pa vendar o vtisu podjetja odločajo kupci. Oni si ustvarjajo svojo sliko o podjetju. Zato je nujno preverjanje, kako podjetje vidijo kupci. Na podlagi rezultatov lahko prilagajamo komunikacijo s svetom in na ta način sliko s terena približujemo želeni sliki.  Pomembno je, da ta proces izvajamo stalno, saj je na ta način proces ustvarjanja podobe hitrejši in cenejši.

Matjaž Sladojevič
Kranj, junij 2010





 

Komentarji

Oddaj komentar

Spodnji test nam pomaga omejiti avtomatizirano oddajo komentarjev. Pravilno rešen test je pogoj za oddajo komentarja. Hvala za razumevanje.

Oddaljena pomoč

Hitri kontakti

Novice

Reklamna sporočila:

iSys.si