Zakaj mora oblikovanje logotipa stati več kot kosilo?


Logotip je prvi vtis, katerega ljudje dobijo o vašem podjetju.

Še preden potencialne stranke stopijo v vaše podjetje, jim vaš logotip že posreduje informacije kakšnega tipa podjetje ste. Iz logotipa je namreč že razvidno ali je podjetje veliko, malo, zabavno, resno, profesionalno ...

Logotip mora biti originalen
Logotip mora biti oblikovan posebej za vaše podjetje. Poceni, generičen logotip v največji meri ne odraža vrednosti vašega podjetja. Poceni logotip lahko vsebuje grafične elemente, ki jih uporablja tudi drugo podjetje.

Logotip mora izgledati profesionalno
Potencialno nove stranke prav gotovo ne bi peljali na poslovni sestanek v restavracijo s hitro prehrano. Prav takšna primerjava je tudi s poceni logotipom. Zato mora logotip izgledati profesionalno v skladu z vašim poslovnim programom.

Logotip mora izražati vložen trud in inovativnost
Ljudje se največkrat ne zavedajo, da je za profesionalno izdelan logotip potrebno ogromno časa, truda in inovativnosti oblikovalca:

  • pregled konkurence in njihov nastop na trgu,
  • brainstorming idej,
  • skiciranje logotipov na list,
  • štiri do pet različnih variant izdelanih z računalniškimi programi,
  • spreminjanje, dodajanje odvzemanje elementov,
  • odločitev za pravi logotip in njegova končna oblika.

Logotip je izhodiščna točka za celostno podobo vašega podjetja.
Barve tipografija in stil logotipa v največji meri diktirata izgled celotnega podjetja. Ne samo pisemske ovojnice, vizitke, dopisni papir, temveč tudi označevalne in usmerjevalne table, izgled pisarn, izgled avtomobilov, transparenti in nenazadnje vse poslovne publikacije.

Aljaž Primožič

V mesecu avgustu vam priznamo 15% popusta pri izdelavi elementov celostne grafične podobe.

Oddaljena pomoč

Hitri kontakti

Novice

Reklamna sporočila:

iLink.si