Kdo je Art direktor?
Dobro vprašanje! To je nekdo, ki je odgovoren, miren, pripravljen na sodelovanje, komunikativen, samozavesten, zahteven, discipliniran, spodbujevalen, prilagodljiv, celovit, duhovit, inspirativen, navdušujoč, interaktiven, razumen, luciden(jasen, razumljiv), motiviran, pozoren, organiziran, originalen, natančen, načelen, strokoven, dovzeten, odgovoren, trmast, simpatičen, neutruden in vizionarski.
No, ni nujno da vse te stvari in nikakor vse hkrati. Dejstvo pa je, da ni lahko natančno opredeliti, kdo je Art direktor. Zato obstaja veliko različnih, vendar povsem ustreznih definicij, ki jih v svoji vlogi lahko izpolni.
Sean Adams, prvi mož oglaševalske hiše AdamsMorioka pravi: „Art direktor je vodja, ki je sposoben usmerjati, voditi, poslušati in zagovarjati svoje ustvarjalno delo.“
Ta opredelitev drži predvsem zato, ker sta vključeni dve pomembni besedi: voditi in poslušati. Delo Art direktorja je nekje med navigatorjem in politikom. Navigator usmerja ekipo skozi projekt ter zagotavlja, da ne pride do nezgode med potovanjem. Politik pa posluša vprašanja in si prizadeva najti rešitve.
Art direktor mora biti ustvarjalen pri pristopu k reševanju problemov, nikakor pa ni pomembno, da je ustvarjalen tudi na področju grafičnega oblikovanja. Seveda mora razvijati sposobnosti pri iskanju ustvarjalnih misli na različne načine, ki so tako vizualne kot vodstvene. Najenostavnejši način da opišemo umetniškega vodja je, da ga označimo, kot osebo, ki je odgovorna za vizualni del kreativne komunikacije.
Poleg naštetega mora biti tudi reševalec problemov, idejni vodja, neutruden raziskovalec, neusmiljen pogajalec ter talentiran menedžer, ki zna postaviti končne odločitve ... Skratka, Art direktor je nekdo, ki naredi vse, kar je potrebno da se oživi neka ideja.