Umetnost proti multinacionalkam!

Nizozemski oblikovalci in bloggerji so prišli do zanimive ideje, ki pa se na prvo oko zdi povsem neizvedljiva. Ogromno oglaševalsko mesto, znameniti Times Square v New Yorku želijo spremeniti v javni trg umetnosti. Namesto oglaševalskih sporočil svetovnih multinacionalk naj bi na velikih svetlobnih billboardih predstavljali različna umetniška dela s področja fotografije, likovne ter video umetnosti. Vaše stvaritve lahko naložite na flickr in vimeo.

Kako premagati velike oglaševalce?
Ustvarjalci projekta mislijo, da z množično udeležbo vseh ljudi. Zato so sprožili oglaševalsko akcijo, kjer želijo pridobiti čimveč umetnikov in drugih, ki verjamejo v končni uspeh. Vsakdo od nas bi moral spodbujati idejo z različnimi mediji, kar bi na koncu pripeljalo do ogromne skupine ljudi. Vse to pa pomeni moč, denar in verjetno realizacijo projekta. Prav take skupine se že oblikujejo na Facebooku in Twitterju. Pridruži se tudi ti.

Kasneje bo projekt potreboval veliko medijsko pozornost, šele nato pa se bodo ustvarjalci lahko pričeli pogovarjati z lastniki ogromnih svetlobnih zaslonov ...

Naj se boj za umetnosti prične!

Projekt je razdeljen na štiri sklope in potrebuje:
1. Čimveč umetnikov, ki bi naložili svoja dela na Flickr ali Vimeo spletna mesta.
2. Donatorje, ki bi kupili njim ljuba, všečna dela.
3. Medijsko pozornost, ki bi jo pridobili z množičnostjo skupine na Facebooku in Twitterju
4. Partnerstvo z billboard lastniki na Times Squaru.

Oddaljena pomoč

Hitri kontakti

Novice

Reklamna sporočila:

iLink.si